saknar min ponke enormt!<3

Datum: 2013-09-30 / Tid:19:11:21
Hola! idag har jag varit och gjort B provet, eller ja provet man tar om man ska ha 25/30 moppe. Åhh jag klarade det jag fick 1 fel :) Imorgon ska jag ha pluggdag med Amanda och anastasia så jag kommer inte blogga något imorgon föräns på kvällen men Ja :D nu ska jag föra över bilder och det på min hårddisk så yä.
Saknar mitt hjärta för varje sekund som går! det är så jävla svårt att inse att jag inte kommer få hålla honom nå mer. Att jag inte har någon att gråta mot när allt känns skit.

Kommentarer
Postat av: zara

sikken sötnos :)

Svar: ah det var han :)
Ebba Granström

2013-10-07 @ 13:12:56
URL: http://zarawahlberg.vimedbarn.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0