Thai

Datum: 2013-10-10 / Tid:17:20:00
Hejj just nu sitter jag och pluggar till am kortet. Jag känner att det kommer bli stressigt att plugga till allt skolarbete + Am kortet men ska plugga extra mycket till am kortet för vill klara provet 1a gången. :) Aja men snart ska jag och äta på Thai med mommo,steke,mamma,henke,pappa och hanna så det kommer bli gott är dock inte så sugen på thaikäk men jag får väl offra mig HAHAHAHAH................
söta♥
Det är fan obeskrivligt hur mycket jag saknar min pojke. Det är så jävla tufft och hålla upp leéndet varje dag. Det går inte 1 dag utan att jag tänker på honom eller känner den hemska känslan i magen när jag verkligen inser att han är borta. Jag visar mig inte ledsen framför andra men ingen vet hur jag är när jag är ensam Jag mår så dåligt utan honom så jag vill bara skrika. Många kanske säger att han  bara var "en hund" men han var MIN hund och den enda jag kunde lita på till 110%♥ hoppas han har det bra där uppe!♥
 
 
känner alltid att jag vill skriva en hel jävla bok om hur jag känner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0