Macklemore

Datum: 2013-10-08 / Tid:20:17:00
I söndags kom ju jag hem från stockholm. Jag och Astrid har ju varit på macklemore's konsert och det var Svinkul det var verkligen en upplevelse. Men jag kan börja med att berätta om torsdagen då vi kom dit.
 
på torsdagen så gick vi mest runt på stan och shoppade lite och kollade runt. vi fick först checka in på hotellet vid 3 tiden å vi kom fram vid 8-9 så vi hade ju ganska länge på oss. Men vi gick runt på stan och handlade lite saker osv.
Sen när vi kom till hotellet så tog vi det bara lugnt och gick å handlade lite gott på ica :)
 
på Fredagen var ju då konserten och vi vaknade som vanligt och fixade oss och sen nr vi gick ut så såg vi att det satt folk med täckjackor och dom hade massa saker med sig som stolar,filtar,kuddar,datorer och massa annat. så vi gick och köpte en filt och nå salta kex och gick dit och börja köa. klockan var ca 12,00 när vi satte oss ner och börja köa och klockan 19,00 släppte dom in folket så vi köade ett tag :) vi träffade även wanz och vi fick hans autograf och det. först visste jag inte vem det var men det var tydligen han som skrivit låten thrift shop och han sjunger även en bit av den :D aja men sen när vi väl kom in så fick vi en hyffsat bra plats längst fram vid gallret men lite vid sidan ( kan lägga upp bilder sen) Hahah när dom börja släppa in folk så behövde man inte gå själv utan folk var så galna som blev dragen dit fram. Hon som kollade igenom ens väska drog sönder min väska :( Hon drog sönder dragkedjan så jag fick stå där med öppen väska........
 
sen på lördagen gick vi också på stan och då såg vi faktist Kissie inne på zara och det var kul. Dock ångrar jag att jag inte gick fram.......
 
Nu kommer Liiiiiiiiiiiiite bilder som jag lyckats ta med systemkameran.
dålig bild:p
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0