Bara för att jag inte har nått att skriva

Datum: 2013-10-27 / Tid:10:49:00
Visste du ..
att jag vill ha -  EN TRAKTOR!
att min senaste kyss - var imorgon
att jag lyssnar mest på - Jazz ftw...
att jag pratar -  Way too much
att jag inte gillar - dom som alltid ska ha rätt :D
att min första riktiga kyss - var imorgon
att jag avskyr när folk snackar - skit om en och sedan låtsas som ingenting! Stå fan för vad du säger!
att kärlek är - Mat och musik♥
att jag gillar att - prata
att jag alltid kommer att - Vara me myself and i
att jag är hemligt förälskad i - svampbob
att sist jag grät var - i torsdags ( Hahahah för att jag hade så jävla mycket ångest för alla grejjer som skulle lämnas in)
att min mobiltelefon är - en samsung galaxy s3....
att när jag vaknar på morgonen - så slår jag av klockan och somnar om.
att innan jag går och lägger mig - sätter jag på mig sovsockar.
att idag har jag - druckit te
att i kväll ska jag - Baka och äta en riktigt jävla god portion av köttsoppa.
att i morgon kommer jag - sova
att jag hoppas - på att jag kan spela piano i framtiden

Har du:
Någon som förstår dig? mjo sometimes.
Någon som du saknar? jossan och tjäderus.
Någon som du hatar? HAHA Ja...
Vem kramade dig senast? vet inte Amanda kanske.
Vem pussade dig senast? Amandus på min fluffiga kind.
Vem ringde dig senast?  min moder.
Vem ringde du senast? Ämelie.
Vem var hemma hos dig senast? Ämelie
Vem var du hemma hos senast? Emilia
Har du några kärleksproblem? nope.
Har du pratat med någon idag? Ja....
Har du gråtit idag? nein.
Har du skrattat idag? Absolut.

Jag:
Är singel? jo
Svär ofta? Men självklart inte. Gud hör ju -.-
Sjunger i duschen? Hahahaahahah men självklart.
Skulle kunna ha pyjamas på dig i skolan? Jag andvänder inte pyjamas
Skrattar åt dina egna skämt? hahahah ja nån måste ju.
Skulle göra plastikoperation och det var ofarligt och gratis? well it depends. eller ja det skulle jag nog.

Har du:
piercingar? nope.
Syskon? ja en syster
Jobb? skolan..
För många vänner? jag har inga vänner :(</3
Rymt hemifrån? HAHAHAH ohja. for med trehjulingen efter en liten väg :)
Färgat håret? yä.
Bra självförtroende? njae. sådär.
Sagt "jag älskar dig" till någon? ja
Varit kär? maybe
Gjort något olagligt?  Absolutely not..
Somnat i skolan? Faktist inte. eller jo kanske i 5an men det räknas inte för det är fan inte skola det är lek.
Brutit ett ben? nein
Tappat bort mig i min hemstad? Haha nå säkert.
Sett en fallande stjärna och önskat? jo men det blev inget.
Gjort något som jag lovat mig själv att inte göra?yä.
Smugit ut utan lov? gud nej...
En hemlighet som ingen annan vet? ja
Sovit en hel dag? nej
Somnat gråtande? jo
Hånglat med två personer eller mer på en kväll? - nej
Blivit generad inför folk? ja
Varit kär i någon utan att säga det till personen? säkert
Ätit musslor? nej.
Blivit kallad player? säkert när jag var liten
Färgat ditt hår svart? nein

Vad:
Längtar du till mest just nu? jul♥
Ska du göra i helgen? ha kul
Har du för kläder på dig? nattlinne
Gjorde du igår? var med Emilia,moa och emelie :D
Ska du göra i sommar? har inget planerat.
Åt du senast? toy,macka
Har du för mobil? Samsung galaxy s3
Vad köpte du senast? chirre,redbull,toy
Skulle du gjort om du såg ett lik i skogen? Jadu det tar vi då

Vem/vilka:
Slog du senast? kanske småslog emelie igår.
Fick du sms från senast? emelie
Pratade du med? hanna.
Skulle du kunna göra allt för? MIn familj,vänner
Var du med senast av det motsatta könet? jag vet inte.
Kan du lita på mest? Ärligt talat så vet jag inte men jag tror faktis amanda och emelie är dom som aldrig sagt något som jag sagt till dom! :)
Vet mest om dig? jag vet inte.
Sov du tillsammans med senast? Me myself and i

Allmänt:
Har du pussat en groda? nej.
Kan du hjula? jo ibland.
Biter du på naglarna? nej jag river
Är du EMO? ibland.
Vad skulle du göra om du vann en miljon? åka till usa helt klart.
Skulle du kunna hoppa fallskärm? ja
Har du sjungit inför publik? Hahahahahah tyvärr så har jag ju det.
Följer du mode? nein
Är du hungrig? lite
Är du blyg? ibland

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0