:

Datum: 2013-03-23 / Tid:22:25:00
Hejsan, nu har jag för ett tag sen kommit hem från bp, vi var aldrig ut och fota men vi hade lite kuligt på datorn, hahah nä men vi tex lyssnade igenom mina gammla videoinspelningar på min gamlma mobil, hahah kan ju bara säga att jag var 100% onormal när jag var mindre, justja jag har ju inte sagt att jag tappat min mobil i toan! för andra gången, och konstigt nog klarade den sig igen fast den är typ helt cp men den funkar, men pappa sa typ att vi skulle vänta i 3 veckor så ska jag typ få en samsung galaxy s3 trorja! :D aja men kan bjuda en bild.
den blåa är min nuvarande och
den ska ha en lucka men den gick sönder:p
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0