rthfsmfuthkdörtkhgugdkjfrtuytrjgde

Datum: 2013-02-17 / Tid:17:24:49
Hej hej jag kan ju börja med att berätta om gårdagen. jag vaknade 04.20 typ och fixade mig och begav mig sedan till öjebyn med mitt handbolls lag för att spela 2 matcher, jag var bara med på den första eftersom jag typ hade ont i halsen och feber ( haha lyckad dag ) aja men iaf så förlorade vi båda matcherna men verklikgen inte överlägset utan vi ledde ju faktist på båda matcherna och ja det var typ våran första match. jaja men skit samma, sen så idag vaknade jag svin förkyld och lite feber, så jag blir hemma från skolan imorn, för varje gång jag blir förkyld så blir jag väldigt förkyld :/ aja men nu ska jag fortsätta att typ sova och titta massa serier, men jag ska försöka blogga sen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0