prutt

Datum: 2013-02-04 / Tid:20:35:36
Hejhej, tänkte slänga in en liten uppdatering, eftersom jag har inte bloggat på länge, men jag har haft fullt, upp men iaf idag har jag varit på träning, och nu sitter jag här å pluggar lite på engelska glosor haha hart haft dom i 2 veckor men har inte alls varit sugen på att läsa dom, men idag dan före förhöret tar jag tag å läser igenom glosorna lite ;)
aja nu ska jag återgå till läsandet, men jag ska försöka skriva imorn!
hahahaha hela mitt rum ser ut som ett bombnedlsag, men mina pyjamasbyxor har jag vikt så fint ;)
(vet att tapeten är bubblig som fan, men den var så när vi flytta in vi ska tapetsera :D)
Tja!:D
en tröja mommo kom med för några dagar sen den är typ 40 år gammal skulle väl jag gissa :D eftersom jag tror det var sten åkes när han var liten, eller det var vad mamma sa:p, Den kliar som ytta helvete, det är typ ylle :p
hon gav även denna till mig. den är från kina, den luktar SVIN GOTT!:)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0