Ja!

Datum: 2013-02-17 / Tid:21:00:00

Namn: Ebba

Födelsedatum: 980921

Hårfärg: jag föddes met typ platin blont hår. och min utväxt är nu typ ask grå, men annars är mitt hår brunt med några få ljusa slingor ;)

Ögonfärg: blå

Längd: 1.64

Klädstorlek: olika.

Civilstånd: singel

Humör: sjuk,trött

Mobilnummer: har ingen mobil får en först när jag fyller 18 :/

KÄRLEK

Har du ett förhållande just nu? Nix

Om nej, varför inte? ja?

Har du kysst någon? 

Tror du på kärlek vid första ögonkastet? ja varför inte:p

Kärlek eller pengar? Kärlek

FAMILJ/släkt

Vad heter din mamma? Erika

Har du syskon? Yes

Hur många? 1

Har du en stor släkt? Haha ja!

Har du kvar alla mor&farföräldrar? nej inte min farfar :(

Känner du alla i din släkt? Haha nej!

Vem är du mest lik i din familj? många har sagt att jag är lik mamma.

Har du nån kändis i din familj? haha ne eller jag vet inte

Har du bra kontakt med alla? nej

Vem står du närmast? typ mina föräldrar och far och mor föräldrar + kusiner ( inte alla)

VÄNNER

Har du någon bästa vän? njae! asså alla mina vänner är väl bäst.

Vad tycker folk om dig? Haha, jobbig,pratig och jag vet inte , men jag kan tycka att jag är lite smårolig ibland ;)

Vem har du känt längst? Emelie

Vem vet mest om dig? ehm belinda och astrid trorja

Hatar någon dig? Säkert!

Hur många vänner har du? några! :)

Har du nån barndomsvän kvar? jo

Vem är din bästa vän? EVERYONE!:D

SKOLAN

Har du bra betyg? njae jag vill ha bättre! :)

Vilken klass går du i? 8a

Vad heter din skola? Tallbacka

Vad heter/hette din favoritlärare? haha jag vet inte

Försover du dig ofta? nej

Gillar du skolmaten? haha nej. eller det beror på vad det är.

Hur många går i din klass? 17 med mig tror jag :D

Gillar du skolan? Ja, Men bara för att träffa vännerna å de!

FRITID & INTRESSEN

Går du på någon sport? Hanboll,

Vad tycker du om att göra? äta mat.

Vilka sporter har du gått i? hanboll(går fortfarande),basket,friidrott,bowling,bågskytte,tennis och säkert massa mer :p

Lever du för någon sport? njae, jag gillar hanboll.

MUSIK, FILM

Vad har du för musiksmak? Beror på mitt humör,

Har du alltid haft samma smak? HAHA NEJ! Var typ wb emo förut och lyssnade bara på emo låtar

Vem är din/ditt favorit artist/band? har många olika

Vilken är din favoritfilm? haha kommer inte på nån.

Vilken film framkallar starka känslor? hmm brukar inte gråta till så många filmer men jag grät faktist lite när jag såg allt för min syster.

Hur beskriver du musik? vet inte.

RESOR

Hur många länder har du varit i? 4

Vilka länder har du varit i? Sverige,finland,turkiet,cypern

Har du bott utomlands? Nej

Vart isåfall och hur länge? .

Kommer du från något annat land? Nej

Har du släkt från något annat land? haha ja all min släkt är typ finsk.

Har du nåt favoritland? njae

Har du åkt...

Flyplan? ja

Buss? ja

Tåg? ja

Båt? ja

Taxi? ja

Helikopter? nä

Moppe? ja

DÄR DU BOR

Vart bor du? Gällivare

Hur bor du? lägenhet och hus

Vilken färg har huset? lägenheten orange tegel, huset rött

trivs du där? i huset ah, i lägenheten har det pågått lite konstigt så det är lite små läskigt men annars ja! :D

TILL SIST

Vad är klockan? 21.00

Vad ska du göra snart? sova

Mår du bra? Ne.

Vilka ska göra det här testet? den som vill


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0