hittar fan aldrig på nått bra!

Datum: 2013-02-12 / Tid:10:36:56
Hej, tänkte bara uppdatera lite grann, just nu ligger jag här i sänge och skriver min svenska berättelse och väntar på att min snälla pappi ska komma med lite gott åt mig ( är hemma från skolan), hahah men han skulle på affärn ohc hämta ut ett paket så jag fråga om han kunde köpa lite åt mig och det kunde han så han kommer aldelles strax. aja om gårdagen, jag var hemma från skolan eftesom jag kände mig typ yr och lite hängig och kände samma imorse, men det är alltid så för mig att jag är sjuk på morgonen och blir frisk vid typ 2-3 på dan asså inte helt frisk men ahh, så igår så blev jag piggare på dan å tänkte gå till skolan idag, men jag kände samma idag att jag var helt hängig och yr så jag stannade hemma, men just nu mår jag hyffsat bra så jag ska till skolan imorn iaf.
jo jag har ju en tränings match ikväll så jag ska fråga mamma jätte snällt om jag får vara med för jag vill inte missa den, om jag inte får vara med får jag väll hoppas att jag får gå dit och titta ;) haha en guld stjärna till dig som läst allt. ohh pappa kom just med massa gott åt mig, en fanta,marabou och ahlgrens bilar! haha tjock, aja men nu ska jag mysa ner mig i sängen och skriva :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0