half baked.

Datum: 2013-02-18 / Tid:20:07:02
hej hej idag har jag inte gjort så mycket utan bara sett tv,spelat lite osv osv. jo jag kan ju berätta lite goda och dåliga nyheterna, börjar med dom dåliga, jag är fortfarande sjuk, okej nu dom bra, papi var på affärn och köpte en bj åt mig och vi har bokat tid hos läkarn, dom ska titta på mina halsmandlar så jag hoppas dom kommer säga att jag får operera bort dom för dom är så äckliga och jobbiga. jaja nu ska jag se family guy och äta min bj, men jag ska försöka blogga imorn, eller senare ikväll. 

Kommentarer
Postat av: Little duck

Jag vill också ha, ser så grymt gott ut. :)

2013-02-20 @ 13:10:39
URL: http://www.littleduckindahaus.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0