Adios jueve and hola viernes! :D

Datum: 2013-02-21 / Tid:19:03:05
åhh fan va skönt imorgon är det fredag! alltså en chill dag på skolan har typ inga lektioner och bilden är inställd imorn så ahh, och kan ju passa på att säga att jag och några till ska på stan och köpa nått åt anastasia som fyller 15 på söndag! :D aja nu ska jag berätta om min dag. jag vakna och gick till skolan och hade en helt vanlig skoldag och for sedan hem och satte mig på datan, och sen åt jag och duscha och nu sitter jag här! ANTECKNA hah nä men en blogg är ju till för att skriva typ om vad man gör, eller ne men ah skitsamma! Fan vad röriga inlägg jag gjor den senaste tiden :o men jag tror jag har typ fått dyselexi. för jag skriver som en dase:p aja nu ska jag göra min SVIN roliga so uppgift som kommer ta typ 10 år.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0