stortumme

Datum: 2013-04-11 / Tid:20:23:55
hallooo det var ett tag sen, men jag har haft mycket och göra. men iaf idag så har jag tillbringat ca 4-5 timmar på vårdcentralen och akuten, eftersom jag klämde nämligen min tumme i en bil dörr idag! hahah och det blev en spricka i skelettet så ah det gör förjävligt ont och ser svin äckligt ut hahaha asså fyfan jo bildörren stängdes ju oxå så jag försökte ju dra bort tummen men den satt fast. och sen blev jag typ chockad eftersom min tumme var helt platt först så jag blev rädd och satte handen i fickan och nästa gång jag titta på den så var den stort som ett hus och HELT blå. hahah hojj hur lyckas man? aja men nu ska jag titta lite oth ( har börjat titta om den) men jag skriver mer imorn! :D
 
 
såhär ser den ut just nu :D
 
    
 
 
 
haha hålet där gjorde dom för att få blodet att komma ut men min tumme ser ännu Svin fet ut :p
  
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0