smutsigt golv

Datum: 2012-09-20 / Tid:08:32:39
Godmorgon!
idag snöar det wihoooo, dan före min födelsedag oxå :) 
ja som vissa kanske inte vet så fyller jag år imorgon, jag blir fjortis :D haha nä men jag fyller 14
och jag kommer inte få nån present av mamma å pappa för jag har ju redan fått kameran :)
men imorgon kommer iallafall johanna ( min granne Och kompis ) hit och fikar och sånt , och sen kommer lite släkt, men jag har faktist inte så mycket släkt, en farbor,kusin(er) har bara kontakt med 3 jag har 5 :)
men mommo och stenåke brukar komme men dom är nog hemma i morjärv, så jag vet inte hur många som kommer, på lördag kommer alla fall, (tror jag ) belinda,amanda,hanna,anastasia,emelie,emilia och astrid Kanske erika men ahh som sagt jag vet inte. Men nu ska jag gå å göra mig i ordning men jag bloggar sen
hejdå!
SÖTIS!:)♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0