dörrknopp!

Datum: 2012-09-08 / Tid:12:46:55
Tjena läget?
ne men hej idag har jag vaknat,sett pll och fotat :pp
och idag fyller min fammo år, men jag träffar inte henne så ofta kanske 1 -3 gånger per år :/ 
hon bor typ 3 timmar härifrån så :/ vi brukar fa dit på sommarovet och ibland jullovet asså och då övernattar vi
men om vi tex ska på ikea brukar vi bara va överdan :)
idag ska jag nog bara slappa framför datorn kanske ringa nå jag vet inte men jag tror inte det,
men jag kan ju blogga mer sen för nu ska jag se pll är på sesong (stav) 3 avsnitt 2 :D




Kommentarer
Postat av: Hanna

Det stavas säsong, inte för att vara petig eller så men tänkte bara om du vela veta :D

Svar: Hahah okej tack :D<3
Ebba Granström

2012-09-08 @ 15:16:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0