crown 8!

Datum: 2012-09-01 / Tid:13:49:36
Hej
idag har jag gått å trott att det varit söndag så jag har bara slappa och inte gjort nånting för jag orkar aldrig göra nått på söndagar :pp hahah men aja jag ska väll ändå bara sitta hemma, jag ska iallafall måla naglarna ( waternails)
jo jag har glömt och säga att när jag å belinda var i min stuga så köpte jag en videokamera, jag vet inte om man kan köpa rulle till den men ahh jag har den som prydnad, och det fanns faktist en rulle i den ;D
jag fick den för 80 :- så det vare värt :)
den heter typ super 8 eller nått sånt :pp
aja jag tyckte iallafall den var söt så jag slog till
HAHA! ne men nu ska jag måla naglarna!
hejdå!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0