SKOLA!

Datum: 2012-08-27 / Tid:17:42:26
Hej hej
idag har ju skolan börjat:) är inte direkt ledsen för det tycker det ska bli ganska skönt och kunna skylla på att man
ska göra läxor om man inte is va me nån xD,,,,, hahah nä men det ska väll bli både roligt och tråkigt, förutom vandringen som man ska gå den 4 september, man ska vandra med sin packning till muddus, sova i tält och sen andra dan vandra tillbaks, men jag ska inte gå :ppp för jag kan inte sova i tält, jag hatar små kryp,
osv,,, men idag har jag varit till skolan det var bara upprop och sånt, sen efter det for jag,amanda,belinda och astrid hem till belinda en sväng och sen vidare till amanda och vi har inte gjort så mycket vi fixa varandras hår och masserade varandra xD
hahah det var allt men jag bloggar mer senare!!!!
hejsvejs!

Kommentarer
Postat av: Moa

Hade inte du kunnat ha frågestund här på bloggen? :) Hade varit kul! Jag hade då kommit med några frågor. :)

Svar: Hahaha okej visst, vad glad jag blir när du frågar :D
Ebba Granström

2012-08-29 @ 22:05:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0