tråkigt inlägg! As always

Datum: 2013-09-24 / Tid:18:19:00
Hej idag tänkte jag verkligen lägga upp bilder på det jag fick när jag fyllde år och sånt men såklart så tog jag ju inte med kameran med bilderna på hit till mamma så det sket ju sig. Men jag kan ju ta om min dag :D
Jag vakna men var för trött å stiga upp så jag somna om och som alla andra gånger så vaknar jag i panik och får skynda mig men hade iaf 30 min på mig innan bussen gick så det gick bra! :) sen var det en LÅNG skoldag. Låset på vita huset i skolan tjorva så vi kunde inte komma in sen så var vi så feta så vi satt åt så vi glömde bort tiden så då fick vi springa till idrotten. Vi hade orientering Vilket suger. vi hitta kanske 3-4 kontroller och sen insåg vi att vi var mitt ute i skogen och idrotten sluta om 5 min så vi blev ju såklart försenade och inte bara till idrotten utan 15min sen till svenskar också! :D Men tror inte vi får frånvaro för att vi hade orinetering :) Aja men jag kom tillslut hem klockan 16.40. Så yäääääää. det var min dag och en stor fet guldstjärna till dig som läste<3
Nu ska jag skriva lite so och läsa engelska.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0