my last day as 14!

Datum: 2013-09-20 / Tid:19:49:55
Hellooo idag är sista dagen jag är 14 för jag fyller nämligen år imorgon. jag blir hela 15 år YÄY :) nej men nu till vad jag gjort idag.
 
Jag for till skolan som vanligt och plågades på spanskan där jag inte förstod ett skit, sen hade vi musik och so, sedan for jag hem och satte mig vid datorn och jag hade lovat mig själv att plugga idag men det blev inte av HEHE. Nyss har jag ätit och snart ska jag pappa och hanna spela poker! Det är så satans länge sen.
 
Om imorgon. Jag kommer vakna och sen ligga vaken och vänta tills hanna å pappa kommer med fika på sängen sen ska jag till och baka en kladdkaka :) Och sen resten av dagen ska jag väl fika och det. Jag kommer dock inte ha många som kommer då jag inte har mycket släkt eller Vänner :,( hahah nä men på söndag kommer mina friendos och fikar eftersom dom inte fick komma på lördagen. :)
 
Aja guldstjärna till dig som orkade läsa och ORKAR överhuvudtaget läsa min blogg då den suger men aja who cares. Nu ska jag spela så Tjarrrå!
Jag önskar min ponke kunde vart här med mig!♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0