Fredag♥♥♥

Datum: 2013-09-12 / Tid:22:27:42
hejsan. idag har det varit en lång dag i skolan. jag sluta 15.55 for hem, käka,for på affärn och nu sitter jag här å pluggar lite till am kortet. FY satan vad tråkigt det är. jag är typ 99% säker på att jag kommer faila på provet. But Anyway Jag fyller år om 9 dagar så det är ju iallafall kul. Jag har tytp önskat mig pengar då jag är pank och inte vet vad jag ska önska mig så yääää, Imorgon är det fredag vilket jag är överlycklig över för imorgon har vi 3 lektioner Spanska -.-, Musik♥ och so :p så det är pretty chiilll.Jaaajaa men det var väl allt, Nu ska jag mysa ner i täcket och kolla tv.
Jag i nuläget. sliten.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0