Frågor

Datum: 2013-09-25 / Tid:20:47:37
HAR DU ?
Folköl i kylen : Nej, jag tror inte det.
Något husdjur : not any more:(</3
Någon favoriträtt : Älskabacon<3
Puder på dig : nej faktist inte.
Några framtidsplaner : haha blir väl säkert Lk.
Någon sjukdom : nope inte så vitt jag vet.
Gymkort : vet inte om kupan räknas.
En homosexuell kompis : har ingen. ( eller vad vet jag)
Duschat idag : nej
Någon kompis som snarkar: jag vet inte. Alla små snarkar väl nångång.
Någon vän som spelar i ett band : --------
Några Mvg/A,n? : har A i spanska.HAHAHAHAHAHAHAHAH
Några Vg/B,n: har 4 B,n :)
Någon som förstår dig : säkert
Något beroende : riva naglar.
Fikat idag : nej inte nå gofika.
Nagellack : nå gammalt.
Någon vän som bor i ett annat land : har ingen.
 
VEM ? ..
Avskyr du : Tänker jag inte skriva ut.
Delar du mest minnen med : Mina friendos.
Längtar du mest efter : MACKLEMORE<3
Stör du dig på : HAHA måånga.
Gosar du med :---
Lagar mat: inte jag iallafall
Diskar : diskmaskin. kan diska ibland om jag vill ha pengar.
 
VILKEN ? ..
Tidning läser du : läser inte.
Buss åker du oftast : Den gula.
Dag fyller du år : 21 september-
Årstid föredrar du : sommar.
Stad är du uppväxt i : Gällivare
 
VAD ? ..
Gör du nu : skriver det här och låtsas plugga.
Gör dig till en bra människa : ehh jag vet inte.
Gör dig till en dålig människa : jadu.
Vill du arbeta med : jag vet faktist inte men det blir väl lk i guess.
Är roligast just nu : VINE<3
Har du på dig nu : myskläder-
Har du för smink idag : maskara
Äger du för skor : asså ja olika.
Har du för storlek i skor : 38/39.
Läser du för bok : läser inte-
Ska du göra nu : tror jag ska äta lite och sedan plugga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0