frågor!

Datum: 2013-09-29 / Tid:12:58:32

Fyra frågor om förhållanden.
Är du singel ? Ja.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet ? njaa.
Hur många har du varit kär i? asså jag vet inte.
Är du kär just nu? Njeee.

Tio frågor om dig själv.
Namn? Ebba
När fyller du år? 21 september
Några piercingar? nope.
Vad har du på dig just nu? mjukis byxor och sovtröjja.
Vad tycker du mest om hos dig själv?  mina ögon och min näsa.
Vad är du bra på? jadu.
Vem älskar du mest på denna jorden? Min familj,mina vänner, och nära å kära.
Sover du hellre själv än tillsammans med någon? själv, eller med en kompis, det är olika.

3 frågor om dina vänner.
Vem vet allt om dig?asså ingen vet nog allt om mig men jag tror astrid och belinda vet mest.
Vem är den roligaste av dina vänner? nu var det länge sen jag umgicks med belinda men vi hade Alltid roligt. har ju också roligt med mina andra vänner såklart.
Vem är snyggast av dina vänner? Alla är snygga.

10 frågor om idag.
Vad har du gjort idag? inget ännu.
Vad ska du göra nu? plugga.
Har du gjort något dåligt idag?nej.
Vad har du ätit idag morgonfika.
Har du duschat idag? inte än.
Är du trött nu? Nej.
Vad händer idag? plugg tror jag.

Annat.
Hur mår du just nu?uttråkad.
Är du hungrig nu? Nej, åt precis!
Vad är klockan nu just nu? typ 13,00
Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? Blogg,facebook,youtube.

Musik.
Lyssnar du på musik just nu? Japp!
Vilket är ditt favoritband/artist?- Gavin degraw,miley curys osv.
Vad gillar du för musik? Gillar typ allt,

Kärlek.
Är du kär just nu? njee.
Har du kysst någon idag? Nej !
När kysste du någon senast?
Är du romantisk? asså jag vet inte. i guess.
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? hmmm jag vet inte förhållande kanske :)
Har du varit tillsammans med två samtidigt? Nej.
Vem sov du senast bredvid? hahaha Astrid.
Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? tror mamma var 16 och pappa 18 är inte säker.
Hur ska din tjejen/killen vara? Snygg, söt, omtänksam, bra personlighet !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0