40 bast.

Datum: 2013-09-05 / Tid:21:44:30
hejsan. idag har det varit både en bra och dålig dag. kan ju börja med det dåliga.
 
min klass + andra 9an är ju på en fjällvandring eller dom har kommit hem nu men iaf så skulle vi som inte följde med vara med 6.orna på tisdag och onsdag det var aktiviteter ena dan och vandring andra dan och det gick ju bra, jag behövde ju inte följa med eftersom jag fortfarande inte får anstränga halsen. Men iaf så hade våran lärare sagt att vi skulle ha vanlig skoldag torsdag å fredag att vi skulle vara med nån annan klass, men vi har ju inte fått veta ett skit så vi fick ju fara till skolan 8 eftersom vi inte visste när vi börja å vars vi skulle va, Och det roliga var ju att ingen lärare visste heller vars vi skulle vara så det var ju bra. Men sen skulle vi iaf göra lite på so,n i kanske 1 timme och sen fick vi gå hem. så vi har farit 8 till skolan och målat en karta och sen fick vi fa hem.
 
det som var bra var ju att vi inte behövde ha skola 8D och att vi inte behöver komma till skolan imorn :)
 
är seriöst svin irriterad på denna skit skola. det finns inte en enda positiv sak med den.
 
HAHA så jag har i princip varit irriterad hela kvällen igår och hela morgonen idag.
 
Aja imorgon fyller min mor nämligen 40 år så då ska jag bara vara hemma hela dagen :)
 
okej nu kände jag att det blev alldeles för många hopp mellan meningarna men skit samma. Men nu ska jag se tv!
Hahahahahahah bjussar på en finfin gammal bild :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0