Bara för att jag inte har nått att skriva

Datum: 2013-11-06 / Tid:16:07:24

1. Hur gammal är du?
15

2. Hur gammal känner du dig?


5


3. Vad har du gjort i dag?
Vaknat, varit i skolan,åkt hem,sutti vid datorn och ätit nån degestive.

4. Vilken film såg du senast?
The Heat och twist of fame tror jag den hette

5. Sommar, höst, vinter eller vår, vilken föredrar du? Varför?
Alla är bra på olika sätt men jag skulle nog valt sommarn bara för att det är varmt.


6. Är du besatt av någonting?

mjoo min cellie

7. Beskriv platsen du befinner dig på just nu?
stort svart rum med tropiska tapeter och ett stort svart dammigt skrivbord.

8. Nämn tre saker som du aldrig har gjort? 
1) Jag har aldrig sett hela titanic
2) jag har aldrig sett star wars.
3) jag har aldrigt ägt något med Apple. Och jag vill inte heller :)


9. När vaknade du i dag?
6.30

10. Vilken är din favorithögtid?
Julen. för det är så mysig stämning och allt det där. jag gillar DOCK inte julmaten...

 


11. Om du fick beskriva en perfekt dag, hur skulle den då vara?
jag vaknar upp i usa. gör mig redo för stan. shoppar för fulla muggar. åker till Ellen Degeneres show. få prata med ellen Degeneres backstage. åka tillbaks till hotellet och sedan äta amerikanskt godis.

 

 

12. Vart i världen skulle du vilja befinna dig just nu? 
Usa. eller ja i los angeles på ellens show :)

13. Nämn en plats i världen du besökt som du aldrig vill återvända till? 
Hakkas.

 

14. Hur vill du tillbringa din pension?
Frisk.healthy,med en gubbe, i ett fint hus med djur.

15. Vad lyssnar du på just nu?
bad boys

16. Har du någon gång brutit ett ben?
Nej det har jag inte.

17. Vilka fem saker vill du inte vara utan i ditt skafferi/kyl/frys?

Mjölk is the only thing i need.


18. Vad är du på för humör just nu? 
jag mår väl bra. trött och sliten men annars är det på topp

19. Vilka världsdelar har du varit i? 
har bara varit i euoropa.


20. Snarkar du? 
jag gjorde det förut, men nu när jag har tagit bort mina halsmandlar så snarkar jag inte :)

21. Vilka yrken har du provat på? 
inget.

22. Hur går du helst klädd?
jeans och en stor tjocktröja.


23. Vilket stjärntecken är du född i?
jungfru

24. Vilket är ditt favoritgodis?


Zoo♥


25. Vad sa du senast? 

HAHAHAHA Ligger cypern i europa......

26. Vilket var ditt bästa ämne i skolan? 
jag vet inte.

 


27. Vilken är din favoritaffär? 
carlings tror jag

28. Vad har du i dina fickor? 
ingenting.

29. Vad köpte du senast? 
en chockeboll i fiket.

30. Hur många gånger har du flyttat? 
hmm 4 gånger. 1 gång när jag var svin liten så det kommer jag inte ihåg.

31. Om du var fast ensam på en öde ö, vilka tre saker skulle du ta med?
ett tält,kniv, och alvedon typ

32. Är du morgon- eller kvällsmänniska?
haha varken eller.

33. Senaste filmen du såg på bio?
Kan inte komma ihåg när jag var på bio sist.

34. Har du blivit sydd någon gång? 
Nej.

35. Vad åt du till frukost?
åt inte frukost.


36. Hur såg ditt liv ut för tio år sedan? 
jag var 5 så jag kommer inte ihåg.

37. Vem gjorde senast något extra speciellt för dig? 
Hm, jag vet inte.

38. Vart lägger du din mobiltelefon när du sover? 
på golvet

39. Vad var det sista du åt? 
degestive.


40. Är du blyg? 

lite kanske


41. Vad heter du i andra namn? 
Mathilda

42. Har du varit med om en bilolycka? 
nej.

43. Vilken är den roligaste träningsformen?
vet inte.

44. Har du några husdjur? 
nej :/

 

45. Vill du gifta dig?
jo

46. Har du någon gång ringt polisen? 
Nej.

47. Har du svenskt ursprung? 
jo Svensk/finsk.

48. Har du, eller har haft, något smeknamn?
hahah yää. när jag var liten blev jag kallad lola åååå jag trodde jag hette det..... -.-

49. Vilka är dina största svagheter?
jag vet inte

50. Vilka är dina styrkor?
jag vet inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0