sims 3!! :)

Datum: 2013-07-23 / Tid:22:40:11
Hallå där! idag har jag varit med astrid och anastasia och vi promma till coop och köpte oss glass, sen tog vi bussen till stan och vandra där ett tag,sen skulle vi köpa pizza men jag var tvungen å fa hem så jag tog bussen hem, jag åt och sen for jag till astrid å anastasia igen och vi svammla bara och gjorde ingenting, sen for jag hem och just nu håller jag på att packa min väska eftersom jag åker till finland imorgon klockan 9 :( det finns inge ström eller nå, eller jooo det finns en 14 tum tv som går på solceller DE NI ;) haha så jag kommer väl mestadels plugga till am körkortet, och kanske tar mig årets första dopp också vi ser ju :) nu ska jag packa klart och spela sims tror jag. och nej jag tycker inte sims är ett töntigt spel, jag tränar ju på att bygga hus :)
Min fin fina stuga :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0