Datum: 2013-07-28 / Tid:23:33:57
Hejsan! idag har jag kommit hem från finland, det var jävligt varm men det var så jävla mycket knott så jag klarade inte å va ute så mycket men när jag väl var ute så satt jag mest vi brygga, och jag tog mig årets första dopp Med kläder HAHAH Nej jag trillade inte i utan det var så varmt och jag kände bara inte för att gå å byta om till bikini så jag hoppa i, annars har jag inte gjort så mycket i stugan, ätit,spelat kort och yatzy,lagt passianter,skjutit lite luftpistol osv osv!
 
jag måste säga att det är den värsta sommaren jag varit med om, visst har jag haft roligt och så men det är ABSOLUT den värsta sommarn någonsin varför? för att jag förlorat en av mina bästa vänner, även fast vi inte "bråkar" nå mer så är det inte the same det är inte ens i närheten. Well what can i do? jag vet inte vad jag kan göra och det är det som är det jobbigaste. aja jag ska inte gnälla för det hjälper knappast:p
 
nu ska jag troligen kolla pll och ta det lugnt!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0