Några julklappar

Datum: 2013-12-25 / Tid:12:46:18
Hej, tänkte dra lite om gårdagen. Jag spenderade min julafton med min familj såklart och det var hur mysigt som helst, Vi käkade vid 4 tiden så var inte så speciellt hungrig men det som bjöds var krämig morotsoppa med kräftstjärtar, Sedan fläskfilè oscar med potti gratäng, sen hade vi en paus då vi alla öppnade våra julklappar och sen åt vi hemmagjord glass med hallon! Maten var supergod och jag kunde inte ha blivit nöjdare för mina julklappar!
Efter vi fikat så satt alla bara och pratade och sen for mommo å steke hem, och förr eller senare så for jag,pappa och hanna hem till pappa för att öppna julklapparna där och somsagt kunde jag inte blivit nöjdare. Nu tänkte jag inte skriva nå mer utan jag ska lägga upp lite bilder på några julklappar jag fick!
 
av Hanna
av pappa
av sampe
av mamma ( En michael kors klocka♥)
av pappa
av mommo
av henriks föräldrar
av pappa
 
Av Astrid
 
detta var lite julklappar jag fick, jag fick lite mer men jag har lite hos mamma :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0