:D

Datum: 2012-09-23 / Tid:13:23:28
Hej hej
igår hade jag ju som ett litet "kalas" haha nä men jag bjöd hit lite väninnor och vi åt pizza osv, vi tänkte
se film men det blev inte utan vi såg lite tv, så gick vi ut å tänkte kö kurragömma som på gamla goda tider,
vi körde en gång sen gick vi in å åt kakor, och såg tv sen skulle vi gå ut igen när det blev mörkt men vi orkade inte kö kurra, så vi spreja lite hårspray å tände eld :D
det var typ allt om igår, kan ju skriva lite om idag oxå, jag vakna vid 10 ,for på ica halv 12, köpte lite mer godis,eftersom det bara kostade 19,90 kronor kilot så jag for dit sen for jag ut å brände gräs sen duscha och nu plugga :D
och nu ska jag fortsätta plugga men jag bloggar mer sen :D
hejdå♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0