:o

Datum: 2012-10-14 / Tid:09:58:02
hej,
förlåt föratt jag inte bloggat men jag har inte haft tid.
ja jag kan ju berätta om igår,,,, jag vaknade 05.54 och var svin pigg så jag klev upp och halv 9
gick vid ut med mika, viskulle gå en lång promenad , när vi hade kommit ganska lång in på en gammal skogsväg släppte vi lös han och det gick jätte bra i typ 1 timma sen Stack han, han såg väll en ekorre eller nått så vi trodde han springer väll efter den och sen kommer tillbaks:p men det gjorde han inte vi leta efter han i 3 timmar vi sprang runt,runt,runt och på vägar och överallt men vi hitta han inte, så tillslut när vi hade letat i 3 timmer ringde vi polisen,
och då hade en vakt på Lkab hitta honom INNANFÖR rasområdet så han hade krypit under gallret och sen rusa till kullen, så det var JÄVLIGT tur att dom hitta han oskadd! asså jag var så nervös igår så jag sprang där å skrek,svettades och grät, Haha! aja men som tur va är han hittad,!!♥
och senare på dan var jag med belinda :D
aja jag bloggar mer sen :D
lite olika bilder:)

Kommentarer
Postat av: Caisa

Super fin blogg du har!
Kolla gärna in på min blogg :)

Svar: Tack! okej :)
Ebba Granström

2012-10-14 @ 14:04:31
URL: http://fotocaisa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0