Fjortis!

Datum: 2012-11-25 / Tid:10:26:19
Hej!
nu tänkte jag att jag måste ta tag i bloggandet igen!
men har inte haft nån stor lust att blogga och har haft annat för mig Tex skolan,vänner osv ;)
 kan ju iaf berätta om gårdagen! :)
först var jag med Belinda, vi satt å spela bike race, sen åt vi, sen for vi på affärn och sen var vi med hanna och amanda och åkte Pulka/bob och typ nån snowboard i några timmar! och sen gick jag hem :D
och idag har jag inte tänkt gö så mycket ; is nog inte fara och kolla på worldcup! för jag tror det kostar och gå in :p
aja nu ska jag typ fixa mig och kanske plocka undan lite i mitt rum så jag får plats med lite jul pynt ;))
 
 
 
 
 
Saknar den gamla goda tiden ;)

Kommentarer
Postat av: tjäder

Dö fitta dö! (ta de inte personligt)

Svar: Hahahah, nej, jag vill inte dö! :D vi var ju söta små wb :D
Ebba Granström

2012-11-29 @ 22:36:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0