"dubehöver inte gilla mig, jag är ingen fb status" MAN BEHÖVER VÄL FAN HELLER GILLA FB STATUSAR!

Datum: 2013-07-15 / Tid:19:33:00
Hej! jag skrev denna rubrik för att jag tycker det är fult och säga det, för man gillar ju inte alla statusar:p hahah
aja men det var ett tag sen jag skrev varför? jag har inte haft tid :pp jag är just nu i stugan, jag kom i fredags, och blir troligen kvar här några dagar till. Hmm är det nått märkvärdigt som hänt i mitt liv sen sist jag skrev? ne:p
hahah när jag skrev de där frågorna så var jag ledsen å sur så den var jävligt dryg. Är fortfarande ledsen och förvirrad men för hoppnings vis så löser det väl sig med tiden :p
 
aja nu ska jag väl ligga här i den knakande sängen och vänta tills jag orkar gå ner till resten av människorna.
 
 
Adios!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0