Fråger.

Datum: 2013-11-03 / Tid:18:23:08

Vad är klockan? - 18:01

1. Fullständigt namn- Ebba Mathilda granström
2. Ålder? -
15
3. Vart bor du?
Gve.
4. Bor tillsammans med?
Mamma,pappaq och syster
5. Färg på ditt hus? rött med vita knutar.
6. Hus eller lägenhet? - båda.
7. När är du född?
21 september
8. Klass? -
9a?
9. Vilket år tar du studenten? - ehm 2017 tror jag.
10. Något jobb? - nein
11. När gick du upp i morse? – halv 9 kanske,
12. När ska du sova? - tidigt.
13. Duschat idag? nej men jag ska göra det ikväll
14. Kramat någon idag?- ja

15. Pussat någon idag? -
nej.
16. Vad har du ätit idag? - hamburgare å pommes
17. Dagens klädsel? –  mjukis byxor och en t-shirt
18. Dagens smink? - mascara,och ögonbrynspenna
19. Dagens sötnos? - jag vet inte
20. Dagens roligaste? - .............
21. Har du många vänner? - njae det kan jag väl inte säga.
22. Hur många har du kysst?-  .
23. Vem kramade du senast? -  min syster
25. Hur många har varit otrogen mot dig? hahahaha ingen........
27. Har du pojk-/flickvän? -
nej
28. Vem pratade du med i telefon senast? - mamma
29. Vem fick du senast sms ifrån? -  Johanna
31. Film? - pitch perfect,The heat,hunger games.

32. Låt? -
Fix you.
33. Mat? - bacon
34. Dryck? - parteysoda
35. Färg? -  GUL

37. Stad? -
hmm jag vet inte,
38. Land? - usa
39. Ämne i skolan? - asså jag vet inte.
40. Människa? - Blandras
senaste:
41. Personen du tänkte på? -
jag vet inte.
43. Gången du spydde? – några månader sen.
44. Gången du grät? - kommer inte ihåg men nyligen,.
45. Pizzan du åt? - några dagar sen
46. Gången du var i Göteborg? - ohgosh typ när jag var 5-6
47. Gången du var i Stockholm? - 3-5 oktober.
48. Gången du var full? - Har aldrig varit full.
49. Gången du var hög? har aldrig vart det heller.

50. Gången du var kåt? -
  -
II-

antingen eller:

51. Svart eller vitt? - båda
52. Hund eller katt? - hund
53. Ut och festa eller hemma och mysa? - mysa
54. Tvspel eller datorspel? –  tvspel
55. Singel eller upptagen?  singel
56. Hångla eller ha sex? - ....
58. Ragga eller bli uppraggad? - ...
59. Big Brother eller Paradise hotel? - haha ingen av dom.
60. Blont eller svart hår? - blont
61. Har du blåa ögon eller bruna? - blåa
62. Choklad eller lakrits? – choklad
63. Göteborg eller Stockholm? – stockholm
64. Högerhänt eller vänsterhänt? - Höger.
65. Coca cola eller fanta? - fanta
66. Pizza eller kebab? - pizza
67. Randigt eller prickigt? - Randigt
68. Älska eller älskas? - båda'?
69. Leva eller dö? - Leva

antal:

70. Personer du älskar? - familj,vänner
71. Personer du hatar? -  donknow. några få.
72. Gånger du varit full? - aldrig
73. Personer du hånglat med inom en 24timmars-period? ingen
74. Glassar du ätit på en dag? - hahah när jag var liten kunde jag väl trycka i mig 5-8 glasar...
75. Festivaler du varit på/ska på detta året? asså ingen om jag inte räknar med macklemore
76. Gånger du haft minnesluckor? - Hahaha ganska ofta.
77. Gånger du varit hög? -aldrig
78. Personer du saknar just nu? – många

79. Gånger ditt hjärta brustit? - fan vad dåliga frågor det var här.
vem:

80. Vill du kyssa nu? - ingen.
81. Ska du träffa imorgon? - dom i min klass i suppose
82. Sjöng du senast för? - HAHAHA ingen.
83. Hade du senast en msn-konversation med?
- HAHAHHAHA finns det ens kvar?
84. Spelade du tvspel med senast? -
ingen.
85. Vill du ta med på resa nu? - jag vet inte
86. Vill du kasta en sten i huvudet på? - jadu
87. Förtjänar att dö? - jadu ingen jag vet iallafall
88. Är söt? - många :)
89. Vill du sova jämsides med i natt? - ingen
vad:
90. Gör dig glad? -
  Musik, vänner,familj.
91. Gör dig ledsen? -
Mycket, hahah trot eller ej men kan va som en lipande unge för något litet.
92. Vill du helst göra nu? - sova.
93. Önskar du att du slapp göra? - gå till skolan imorgon.
94. Vill du ha nu? - Pengar
95. Önskar du dig i födelsedagspresent? -
  A-traktor.
96. Längtar du till? - julen
97. Tycker du om dina betyg? - hyffsat. vill att mina 4 D,n ska vara minst C,n :D
98. Ångrar du i ditt liv? -
 mycket
99. Är det bästa som hänt dig? mycket
100. Hur mycket är klockan? - 18.22


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0