HOLA AMIGOS!

Datum: 2013-05-20 / Tid:21:07:03
hejsan alla trogna läsare.... NÄÄÄ men hej idag har jag varit i skolan och vi hade typ en riktig lektion för sen gjorde vi plakat och sånt för vi ska nämligen på tävling imorgon och då måste man ha typ sånt så ah. men sen efter skolan så for jag hem till amanda och vi åt,spela sanfrancisco på playstation och sen for vi på affärn och köpte lite BussGott till imorgon. HAHAHA jag köpte sånt här töntigt "gå ner i vikt drink" eller vad man nu ska säga men ärligt talat så är den riktigt god. jaja men jag kan ju blogga imorgon när jag kommer hem för vi får shoppa en sväng så ja jag ser ju om jag köper något! 
Torrt gräs :ppp
VÄRME!!!

Kommentarer
Postat av: snapchattaren:)

snyggt ska var har du köpt de?

Svar: på fyndiq :p
Ebba Granström

2013-06-20 @ 16:07:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0