Como estas! :D

Datum: 2013-03-20 / Tid:18:46:51
salut! haha avancerar i franska 8D nä men hej, idag har jag inte gjort annat än att praoat på ica än en dag och typ suttit och kolla på youtube osv osv, men iaf så har jag varit på kicks idag och jag kände att nu äre dags att köpa nått nytt, eller ja pappa var med så jag tänkte att jag ska slå till så han köpte så mycket som en puder och mascara till mig (snäll papi jag har) aja men det är väl typ det! så ska lägga upp några bilder nu så ah!
köpte även ett svampbob läppbalsam på coop för nån dag sen!, JOOOO jag har beställt kläder btw, kan ta och visa bild typ imorn.
a
 

Kommentarer
Postat av: sanna

vad heter du? alla dina namn

Svar: hihi Ebba (lola) mathilda granström :)
Ebba Granström

2013-06-26 @ 00:27:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0