hre<

Datum: 2013-06-12 / Tid:23:28:24
SEX, HÅNGEL & KÄRLEK:
Vem kysste du senast? ingen
Är du ihop med någon? nä
Har du haft sex med någon på första dejten? jag dejtar inte :o
Älskar du någon? nej inte på det sättet
Den yngsta du hånglat med? -
Den äldsta du hånglat med? -
Vad är viktigt i ett förhållande? tillit!
Har du haft ett långt förhållande någon gång? nä
Har du många killar efter dig? haha  hmm typ 1.2.3.4.... Nej!
Har du haft sex med fler än 5 personer? nej
Kan man vara vän med sitt ex? ja de kan man väll
Hur många har du varit ihop med? hahah några oseriösa när jag var liten.
Är du hetero, bi eller homosexuell? hetero
PERSONER:
Vem saknar du? Amanda :(
Vem ringde dig senast? mamma
Vem ringde du senast? astrid
Vem smsa dig senast? anastasia
Vem litar du mest på? amanda,astrid och emelie
Vem drack du med senast? drack juice med jag,mig och mig själv
Vem festar du helst med? jadu
Vem vill du träffa? amanda
Vem ska du träffa imorgon? min klass
Vem umgås du mest med? typ astrid och emelie
Vem kramade du senast? astrid
Vem ringer du när du är ledsen? astrid
Vem bråkade du med senast? en av mina närmsta vänner! ( we still do ) typ
Vem såg du senast? pappa
I ÅR HAR DU:
[x] Lärt känna någon ny
[ ] Rökt vattenpipa
[ ] Varit på en festival
[ ] Gjort slut med någon
[ ] Blivit dumpad
[ ] Kysst en främling
[x ] Varit på en konsert
[x] Slagit någon
[ x] Sagt "jag älskar dig" till någon
[x] Erkänt dina känslor för någon
[ ] Haft en trekant
[ ] Sovit i tält
[ ] Flyttat
[ ] Gråtit över en pojke
[] Varit vaken en hel natt
HAR DU NÅGONSIN:
Blivit kär i en kompis? nje när jag var liten
Sårat en kompis? ja
Sagt "hora" till någon? njo jag tror det
Kallat någon för "bög"? jo
Retat någon? ja
Krossat någons hjärta? ne
Fått ditt hjärta krossat? Ja
Gjort något riktigt elakt? ja
Skämts över dig själv? jo
Kört bil? ja
Åkt flygplan? ja
Hånglat med en tjej? nej
Festat en hel natt? nej
UTSEENDE:
Är du utseendefixerad? nej
Har du färgat håret? jo
Vad är din naturliga hårfärg? typ råttfärgad
Använder du lösnaglar? nej
Använder du löshår? nej
Sminkar du dig varje dag? nej
Vad är din ögonfärg? typ blå
Är du nöjd med ditt utseende? Absolut inte!
Vad har du för stil? tråkig
Är utseendet viktigt? njaee lite
Beskriv din drömkille, snäll,omtänksam, osv
FAVORIT:
Band: har ingen aning
Låt: same love :p
Film: hunger games
Artist: Macklemore
Skådespelerska: sophia bush
Skådespelare: james lafferty
Färg: svart,vit,gul,grön
Maträtt: vet inte men jag gillar bacon
Land: Usa
Ord: ehm jag vet inte
NU:
Vad har du gjort idag? skola,affärn, kollat på studenbal
Vad har du på dig? vanliga kläder
Vad gör du? sitter här och filosoferar
Vad ska du göra imorgon? "skola" vi ska cykla :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0