Mika!♥

Datum: 2013-01-19 / Tid:10:37:44
godmorgon!
jag vet att jag gjort väldigt tråkiga inlägg men jag har varit ledsen och haft skola:/
så och andledningen till att jag är ledsen är att ni vet mika hunden som vi hade i en vecka, vi var ju tvungen att lämna tillbaka honom till ägarna, och han började rymma där ifrån kanske 15 gånger minst men han kom alltid till baka men den 15 december sprang han iväg och är ännu inte hemma:( det är en väldigt stor chans att han är död, men jag vill verkligen inte tro det och om han är död så är det nån jävel som kört på han och slängt iväg han för han är inte så dum och springa i väg i skogen å frysa ihjäl!! så ahh nu vet ni det, och jag hoppas av hela mitt hjärta att han kommer tillbaks men snart får jag också inse att han är död:(
så ah nu orkar jag inte skriva nå mer så jag bloggar sen!

Kommentarer
Postat av: Julia/Billye

Åh stackare, förstår att du är ledsen. Så söt han är<3 :(

Svar: mm<3
Ebba Granström

2013-01-19 @ 17:04:58
Postat av: Happy

Vad söt han är. Hoppas att han kommer hem snart.

Svar: hoppas jag med!
Ebba Granström

2013-01-19 @ 17:56:34
Postat av: Victoria

awe vad tråkigt :( hoppas han kommer tillbaks..

Svar: Mm!:(
Ebba Granström

2013-01-19 @ 22:56:18
URL: http://www.nattstad.se/VickieWierdoo

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0