kräftor!

Datum: 2012-09-15 / Tid:11:04:32
Hej 
förlåt för att jag bloggat dåligt men jag ska Försöka blogga mer!
jag har bara inte haft lusten ;)
iallafall idag ska vi å äta kräftor hos mammas kompisar vilket ska bli gott, för jag älskar kräftor :)
jo jag kan ju berätta om igår, jag gick till ishallen för att kolla på när emilia,frida och my tränade till en show,
sen for dom och lämna av frida och kom å hämta upp mig, vi for på coop och sen vidare till stan, och emilia körde runt där, och sen hamnade vi i kullen, och sen såklart ringer ju min mamma klockan 10 å säger att jag ska hem!
undra när mamma kommer fatta att jag inte är 3 nå mer! aja skitsamma!
nu ska jag inte skriva nå mer för det får inte bli för långt för då orkar inge läsa :pp
hej då :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0