:D

Datum: 2012-09-11 / Tid:18:07:00
Hej 
så här har min dag varit!
 
jag vakna,och glömde sen bort tiden och fick springa till bussen,
jag erika,astrid och alle började sy slöjden i typ 2 timmar, sen for vi på frasses och sen dollar,
sen så hade vi slöjd igen kanske 1 och en halv timme och sen gick jag hem till astrid
hennes golv var täckt av kläder så vi börja plocka där och sen kom mamma och hämta mig, vi for på konsum
( Och jag hitta en tia) :D aja jag köpte nån flädercider  och sen hem och åt mat å nu sitter jag här:D
och imorgon ska vi 4 va med 9,orna och sen ska jag till erika och rida :oo jag bloggar om det mer imorgon
aja det var allt :D


 :D
HAHAHAHA SNygg jag vet, haha jag är så duktig :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0