TRåkiga inlägg:((

Datum: 2012-12-30 / Tid:00:56:31
Hej,
idag har jag varit med emelie och felicia, och vi har inte gjort så mycket förutom att jag varit på ica och köpt lite å äta till onsdag när jag Belinda och emelie ska till luleå, sen har jag även köpt en present åt belinda som fyller år imorn, eller ja idag om du tänker att klockan är efter 12, men ska gratta henne i ett annat inlägg :DD
hahah aja men nu ska jag se lite tv och sen sova!
men bloggar mer imorn!
 
kan ju visa en bild hur jag och några andra dukade till våran tema dag vi hade nån vecka innan jul!;)
detta är i våran lilla matsal :) asså inte såhär möblerad vi har ju möblerat :D
lite vi bakat :)
dom här bakade jag och felicia i min klass :D
 
det var allt för idag!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0