12.45

Datum: 2012-08-31 / Tid:08:28:00
´gomorron
förlåt att jag har bloggat dåligt men jag har inte haft lust :pp
aja iallfall idag börjar jag skolan 12,45,:) för att vi inte har nå spanska vi har typ ingen spanska lärare:pp
kan ju prata om gårdagen, jag for till skolan vi 8, sen skulle vi få pröva packa en väska så vi vet tekniken å de, sen skulle vi oxå planera vad vi skulle äta men jag å astrid behövde ju inte gö det eftersom vi ska med ;)
sen efter vi lärt oss allt det där hade vi håltimme så astrids mommo var så gullig att hon körde oss till coop,
jag köpte en cola light, och en Liten choklad (INTRESSANT) :D
ahah men nu blev det här så långt så nu ska jag sluta skriva!
hejdå!;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0